برگ

واژه های در راه مانده

برگ

واژه های در راه مانده

بیان مسأله

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۹ ب.ظ

جناب استاد،
با عرض سلام و احترام،

متاسفم که باید اطلاع بدم نمی تونم پایان نامه رو به ضرب الاجلِ تحویلش برسونم. متأسفانه یه تصادف وحشتناک اتفاق افتاد. عجله دیگه. اجل. همیشه باعث فقدان میشه. خانواده خوبن، چیزی شون نشد. خودم. خودم رو از دست دادیم توی این تصادف. یعنی زنده موندم ولی خون زیادی ازم رفته بود و به بیمارستان نرسیده بالاخره تموم کردم. فصل هفت رو. به پیوست این ایمیل خدمتتون ارسال می کنم. ممنون میشم اگر روش کامنت بذارید و نظرتونو بهم بگید. عنوان فایل هست هفتم، و هزینه هاش به دلیل شیوع ویروس کرونا به جای برگزاری واریز شده برای خیریه. فقط به صورت مجازی برگزار میشه. شما هم اگر مقدور بود لطفاً آنلاین بشید. بدون فیلترشکن باید وارد شد. دیدن اسمتون تسلی خانواده است. لینکش رو انتهای همین ایمیل میفرستم خدمتتون. منتظر پاسخ جنابعالی هستم.

با درود.

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • صــبورا برگ

نظرات  (۲)

لعنتی با این نوشتنت:)) دقیق ترین بازنمایی از وضعیت مذکور بود

چه عجیب بود.. هنوز ذهنتو نفهمیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی