برگ

واژه های در راه مانده

برگ

واژه های در راه مانده

دستورجلسه

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ق.ظ

من خمیازهی جلسههای متوالیام،

پوست پرتقالهای جلسه مدیران دور سر من حلقه میشود.

من عددم، رقمم، اکسلهای متعددم.

من اعتبارم؛ انباشته میشوم پشت فعالان مدنی.

من روبان قرمزم. قیچی میشوم، افتتاح میشوم.

واریز کن، رسیدم را بگیر.

امضا کن، بالاسریام را بردار.

من خاک کفشهای معاون‌ام؛ از حاشیهی شهر که برگشتی توی ماشین واکس بزن من را.

من سؤالهای تکراریام؛ من دستکشیدنِ روی سر ژولیدهی کودکام.

من دغدغهام، عادت میشوم.

من دردم، مسکن میشوم.

من عزمهای لحظهایام، وعدههای هیجانزدهام.

 من حساب سالهای باقیماندهی مدیریتام. من اضافه خدمت‌ام.

من درد مشترک بودم، همه فریادم میزدند. بس کن. گوشمان گرفته.

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • صــبورا برگ

نظرات  (۱)

سلام 
باید به هر تدبیری که می شود شما رو مجاب کرد که بیشتر بنویسین ..
پاسخ:
سلام؛
ممنونم؛
تا وقتی حرف از مجاب کردنه و نه مجبور کردن، خوبه و منم امیدوارم که جواب بده :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی